Rejestracja / Logowanie »
Prowadź osobisty dzienniczek treningowy. Dodawaj aktywności, oglądaj statystyki, poprawiaj życiówki! Odszukaj znajomych, dołącz do naszej społeczności!

• Nie jesteś zalogowany.

#1 2013-11-22 20:07:19

ProJoachim
ProJoachim
Reputacja: +  0  -

Jaki pulsometr wybrać ?

Witam! Nie dawno zacząłem przygodę z bieganiem i podoba mi się to . Teraz planuje zakup pulsometru nie znam się za bardzo dlatego proszę o pomoc was. Chciałbym aby dawał sygnał w razie zbyt dużego pulsu, żeby także mierzył czas i dystans . Chciałbym wydać około 100zł . Dziękuje i Pozdrawiam !

#2 2013-11-22 21:11:06

rodas
rodas
Reputacja: +  2  -

Jaki pulsometr wybrać ?

Witam. Z takim pomiarem to najtańsza chyba sigma Your text to link here... [ceneo.pl] Ale trzeba najpierw ją skalibrowac na podstawie zmierzonego dystansu bo oczywiście nie ma GPS. Ja używam beurer PM 25. Nie mierzy dystansu. Szybko łapie sygnał nawet bez żadnego smarowidła, nie gubi go. Jest ładny, bateria długo trzyma. Można go używać jako zwykłego zegarka. Niestety nie ma alarmu dzwiękowego o przekroczeniu zakresów tylko małe strzałeczki góra-dół o zakresie tętna. Zapamiętuje średnie, maksymalne tętno, czas w poszczególnych strefach tętna, czas treningu, ilość spalonych kalorii i tłuszczu. Nie jest kodowany ale nawet na półmaratonie nie zauważyłem żadnych wariacji wskazań. Na popularnym serwisie aukcyjnym widziałem nowe za około 80pln+ przesyłka. Można zajrzeć do LIDLa, bywają pulsometry Crivit za 69.90. Ludzie sobie chwalą.Myślę, ze do dystansu, czasu treningu dobrze spisuje sie tel z trackerem. Pozdrawiam i życzę wytrwałości w bieganiu;-)

--
[run-log.com]

Edytowany rodas (2013-11-22 21:16:42)

#3 2013-11-22 21:21:40

ProJoachim
ProJoachim
Reputacja: +  0  -

Jaki pulsometr wybrać ?

Dziękuje rodas ! A SIGMA pc 25.10 bo zastanawiam się nad nim ?

#4 2013-11-22 21:34:07

rodas
rodas
Reputacja: +  2  -

Jaki pulsometr wybrać ?